Структура на урока
1. Представяне на спорт по избор от всеки ученик /индивидуална задача/.
Оценява се съдържанието на текста /интересни и малкоизвестни факти, световни постижения, български имена в конкретния спорт/, нивото на четивна техника, използването на нагледни средства, демонстрации и др.
2. Състезание за най-добре подготвен екип.
Класът се разделя на пет екипа на случаен принцип. Въпросите се виждат от всички участници, но всеки екип отговаря на един въпрос - да се познае конкретен спорт по описание. Може да се ползва и жокер. Всеки екип получава от 0 до 2 точки в зависимост от отговора.
3. Брейнсторминг - за излъчване на победител. На екрана се показват и скриват характерни елементи на спортовете /напр. тенис ракета, боксови ръкавици, платноходка и др./ Екипите трябва да разпознаят възможно най-много спортове, след което да ги назоват на френски език. При първи грешен отговор съответният екип отпада. Победител е отборът с най-много верни отговори.
Урокът е част от реализацията на Национална програма "ИКТ в училище", по която работим вече втора година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар