четвъртък, 21 април 2011 г.

„LA PUB”

Защита на курсови проекти в XII-a клас, специалност «Малък и среден бизнес»


На открит урок учениците от XII-a клас в Професионална гимназия по транспорт „Коста Петров” – Борован защитиха своите курсови проекти по Бизнескомуникации на френски език /учебна практика/. Техни гости бяха: инж. Десислава Тодорова – директор на училището, инж. Галина Белинска – учител по икономически дисциплини и франкофон и Дияна Абрамова – учител по руски език и класен ръководител на XII-a.

В началото на учебната година класът беше разделен на микроекипи  /двама или трима ученика/,  сформирани напълно самостоятелно и на случаен принцип. Водещата идея беше, че в реалния живот не си избираме колегите, с които да работим и крайният резултат и реализирането на целите зависи в голяма степен от стиковката между отделните членове на екипа и разпределението на задачите в зависимост от специфичните умения на всеки един и чувството му за отговорност и съпричасност към общата задача на екипа.

Антоанета Иванова – учител по френски език – изпълняваше ролята на консултант по езика.

Всеки екип трябваше да «създаде» своя фирма и да я «разработи» в часовете по учебна практика. На защита  освен устното изложение, да представи и готовия проект от четири задължителни елемента:
1.     Фирмена документация – име на фирмата, описание на сферата и дейността, която развива, фирмен надпис, лого, девиз, щатно разписание на длъжностите, бюджетна разбивка за един месец и диаграма на вътрешната структура на предприятието /индивидуално за всеки ученик/.
2.     Делова кореспонденция – 14 специфични писма /оформени съобразно изискванията за делова кореспонденция/ – потвърждаване на резервация, уговаряне на среща, оферта, условия на плащане, отговор на рекламация и т.н. – индивидуално за всеки ученик.
3.     Рекламен материал на хартиен носител – каталог, брошура, диплянка – изработен на програма Microsoft Publisher eдин за екипа.
4.     Покана за фирмено парти – изработена в XI-ти клас в часовете по ЗИП – Френски език. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар